Canım kiz evlat oz evlattr. Namusu ile yetistirip buyuttugun taktirde cennetin kapısı açılıyor anne ve babaya. Benm ilk hamileliğimdi, erkek istiyordum öyle oldu. Ama eşim hep kiz istiyordu, kiz çocuğun bereketine inanıyorum inşallah arkasindan kizimiz olur diyor sürekli. Insallah Allah akşam vakitleri hurmtine çocuğu olmayanlara çocuk, kizi olmayanlara kiz oğlu olmayanlara oğul nasip eder🙏💗 söyle bi düşünüyorum da biz iki kiz bi oglaniz. Ablam ve ben anne babaya daha duskunuz. Abim az daha soğuk kalıyor. O yüzden kiz evlat oz evlat. Sağlıkla gelsin prenses 😚💙