Canım bende 22 haftalık hamileyim bende pek hissetmiyordum şu son bir iki gündür o kadar net hissediyorum ki yer değiştirmesini dönmesini ama hala dışarıdan hissedilmiyor. Geçenlerde detaylıya girdim bebeğn eşi yukarıda o yüzden daha zor hissedersin demişti ondan da oluyormuş. Sanırım 23-24 hafta da herşeyi netleşecek🥰