GulcanYvz Rabiahamza32 canım sırf bunun için Cuma günü muayene olmaya gittim doktor sırtını dönmüş keyfi yerinde ondan az hissediyorsun dedi birde bu aralar 18 saat nerdeyse uyuyorlar dedi azda olsa hissediyorsan sorun yapma dedi bu arada 27haftalıkta tam gittim
Mihrimah41 Rabiahamza32 canım ben 24 haftalık oldum çok hissediyorum. Eğer kilon fazlaysa da az hissedebilirsin.
Babyveannesi Rabiahamza32 canım bende 28haftalığım benimde bebeğim hep durgun kafasına göre hareket ediyor akşamları biraz oynuyor hiç bi zaman kıpır kıpır olmadı sebebi ne bilmiyorum
Senem48 Ben 27. Haftaya girdim şu an ve bir delik görse sanki ordan çıkacak 😂😂 maşallah hareketi bol ama sıkıntı yapmayın günlük hissediyorsanız sorun yoktur 😊
Rabiakk Rabiahamza32 25 sen sonra daha da arttı şükür hareketleri normal olarak vurmuyor dolanıyor toplanıyor 29 uz bazı bebekler hareketli bazıları da az hareketli olabiliyor gün içerisinde hareket ediyorsa enaz 10 kez sorun yoktur