iyi aksamlar herkese. son adetimden 2 hafta sonra cok siddetli yanma yasadim idrar yaparken hatta igne batar gibide acisi oluyordu ama sonra bi sekilde gecti. simdi 11 haftalik hamileyim ve o gunden sonra son gunlerde gittikce sıklasan ayni acilari yasamaya basladim ustelik sadece idrar yaparken degil normalde de oluyor. asla dayanamiyorum oturamiyorum yuruyemiyorum sadece agliyorum konusmak bile gelmiyor icimden. doktorum tahlillerinde enfeksiyon yok rahmin genislemesine baglidir normal deyip duruyor asla anlatamiyorum cektigim aciyi. ha birde vajinal ultrasona giriyorum surekli yani mantar falanda yok. kendimden baska kimseye inandiramiyorum herkes enfeksiyon yoksa sorun yoktur diyor 😣