Ekilem Arkadaslar saç boyama konusunda ne dusunuyorsunuz beyazlarim cok fazla ve calistigim icin gorsel olarak kotu duruyor boyayan yada bu konuda fikri olan var mi acaba ?
Selin17 Ekilem kimi doktor müsaade ediyor, kimisi etmiyor canım.. doktorların görüşleri arasında çatışma var senin doktorun ne diyorsa onu yap
Marazin_annesi Ekilem maske takıp boyayabilirsin kokusunu koklama eğer kendin boyicaksan ewde saçlarından boyayı akitirken arkaya doğru akit duşa girdiğinde karnına gelmesin boya kesinlikle…
Turkoglu Benim ırsi olarak aşırı beyazım war. Doktorum 32. Haftaya kadar boyatamazsın dedi. Şu an 34+2 deyiz ama ben yinede çekimserim boyatamadım. Amonyaksız bitkisel boya olursa kullanabilirmişiz sadece öyle söylüyorlar bir kaç kuaförede danıştım.