Çok afedersiniz ama kızlar birliktelik sonrası aşırı derecede bel ve kasik ağrısı çekiyorum 39 haftalik olduk suyum azdı ama dün gittik normal dedi doktor ,karnım taş gibi sancim varda ben mı anlamıyorum acaba ama çok şiddetli adet ağrısı gibi normal mı sizce