Simgek Genel anesteziyi senin kararına bırakmazlar çünkü bebeğe anestezi geçiyomuş az da olsa genelde. Ben genel olmak zorunda kaldım çünkü doğumda ters giden şeyler oldu. Çok şükür ki sağlıkla alabildim bebeğimi.
Yasdem Simgek hmmm bende neden genel dedim epidural yada spinal fakr etmez çok baş ağrın olur dayanamazsın dedi migren hastası olduğumu biliyor ondan sanırım
Demetdemircioglu bulutunannesi sağlikla buyutun bebeginizi🥰 benimde 3 gün inmedi sütüm 2. Doğumumda galactago damla kullanicam doktorunuza danisin uygun gorurse kullanirsiniz bitkisel bir damla🌸
YesimEmre [bilinmeyen] sezeryandan sonra normal Doğum mu yapacaksınız 😌 hangi şehirdeyseniz merak ettim
YesimEmre Yasdem 3 buçuk yıl önce genel anestezi sezeryan oldum şimdi epidural yada Spinal sezeryan olmayı düşünüyorum daha kolay atlatılıyor diyorlar daha az ağrı oluyor Muş sonrasında da diye duydum
Aysegull Esraumit teşekkür ederim canım.bana yapmadılar zaten alt tarafı uyusturduktan sonra hiçbirşey hissetmiyorsun
YesimEmre Yasdem malesef canım yalan söyleyemeyeceğim ilk günler çok kötüydü cok ağrım olmuştu şuan iyi düşünüyorum ama herkesin aynı olmuyor şimdi daha iyi atlatırım inşallah epidural yada spinal olanları görüyorum daha iyi gözüküyorlar sanki ben de öyle umuyorum
Birgulbasegmez2 Yasdem narkoz kolay çıkmıyor vücuttan atılması anlamında ama herkeste değişir belki siz daha kolayca atlatırsınız
Kivanclimerve Yasdem Agrim hic olmadi cunku belirli saat araliklarla hemsireler gelip igne yapiyordu..4te dogum yaptim aksam 10da yuruttuler 😊
Kivanclimerve Fatmafatma Doktor 10 gun sonra korse kullan dedi esim medikallerden cirtli bi korse almis hic sevmedim kullanmadim 🙈 1 sene kadar karnim kaldi sonra gecti dumduz oldum eskisi gibi