Dilekk92 Merhaba kızlar erkek ismi önerisinde bulunabilir misiniz biraz farklı kulağa hoş gelebilecek bir isim arıyorum 😊
Kubrakoc52 Dilekk92 2 yaşında oğlum var adı Mehmet Yusuf 2.ye hamileyim 33 haftalık oda yiğit ömer olacak inşaallah 💕😊
ecembugra53 Dilekk92 Buğra koyucam bende oğluma 😂 bu isme linç yedim aslında güzel bir isim ben koyucam hoşuma gitti linç etmeyin lütfen kırıcı olmayın hanımlar
ecembugra53 busra2512 buğranın 3 anlamı var bir anlamı büyük erkek deve demektir diğeri ise eskilerde bir tane hükümdarın adı diye geciyor . Su manasına taktılar büyük erkek deve demek Ya hiç hoş değil dediler size ne Ya söylenmesi cok hoş bir isim dedim bir daha da cevap vermedim canım ondan 😂😂
busra2512 ecembugra53 anlam tamam önemli ama koyup koymamak caiz mi onu da araştırmak lazım yani dinen yasaklanmış mı bi de ona bakmak lazım bunu araştırıp bir sakınca görmediyseniz ne olacak sanki 🤷♀️ siz beğendiyseniz saygı duymak lazım 😀
Kara1903 37+6 haftalığım bende kızlar bizde Melih ismini katıcaz inşallah 22 haziranda gelicek oğluşum dua ederseniz çok mutlu olurum rabbim herkese kazasız belasız doğumlar nasip etsin🤲🏻🤲🏻🥰🧿