Berrin_94 gecmiş olsun canım, ben bir ara öyleydim doktoruma söyledim bana tam 5 günlük günde2 kez attıgım bir hap yaZdı (bagırsak florasını düzeltmek icin) ve ishalim gecti. Ama ben yinede hic kabız olmadım 🤷🏻♀️😊Hatta o ilactan sonra hala günde 2-3 kez gidiyorum ama ishal degilim, 31+6 haftalık hamileyim bu arada. Düsündüm de ya meyve sebzeyi cok cok iyi yıkamayıpda yedigim zaman yada cok etle haşır neşir oldugum zaman oluyodu bende… (mesela ete dokununca cok uzun sure) oyuzden eldiven takmanı öneririm cig etle ugrasırken 😊