Merhabalar sevgili anneler, anne olmayı isteyenler ve anne adayları 🙏🏻🦋 Ben 10 haftalık hamileyim ve 2 haftadır mantar peşimi bırakmıyor 🥺 Ne yapacağım şaşırdım artık, doktorum gynolomexin diye bir fitil verdi iki adet var içerisinde birini kullandım ama diğerini henüz kullanmadım belki geçer diye ama geçmedi maalesef 😒 Ancak bende mantar olduğu halde kaşıntı yok, sadece şiddetli beyaz akıntı 🥺 Sirkeli su kullan demişti doktorum, bu yöntemi uygulayan veya önerisi olanlar varsa lütfen yazabilir misiniz 🙈🎈