Misssimsek Hcrakbulut hem zaman geçmiyor hem uçuyor resmen. Korku stres heyecan… acaba bir eksik var mi.dusuncesi… 😫
ssymm Benimde 40 günüm kaldı herseyimiz haizr cantamiz kiyafetler utulendi yerlesti. Ay sonu guzel bi temizlik yaptiricam:)bebiş olmadan yazliga gitmek istiyodum şoyle 5 gunde olsa gidemez miyim cok bunaldık bu pandemi surecinde
ipeginannesi drn5410 ütü işi çok zorladı beni, havalar da ısındı ya. Allah kolaylık versin hepimize 🙏
NLN3467 Selam güzel anneler bende bugün yıkadım bebişimin kıyafetlerini yarın odası gelecek inşallah ütüleyip yerleştireceğim,sonra çantamı hazırlayacağım eksikleri toparlayıp daha kendime bişey almadım geç mi kaldım bir panik havası olmaya başladı sanki 🙈