YldrayCansuBatmaz 12+6 haftalık hamileyim 2 li tarama testi için bugün ultrasona girdim doktorum ben sormadan %80 erkek dedi çok şaşırdım ve sevindim tabiki değişir mi acaba başına böyle birşey gelip cinsiyeti sonradan değişen anne adayları varmı ?
Ikizlerannesi YldrayCansuBatmaz değişebiliyor canım banada 12 haftalıkken erkek demişti 16.haftada %60 kız demişti 20.haftada %100 kız dedi 😀
Mineszn YldrayCansuBatmaz değişebilir banada 20.ci haftada kız dedi ayrıntılı ultrasona girdim kız dedi ayrıntılı ultrasonda tam belli oluyo
Ladess Benimde aynı zamanlarda ikili taramafa söyşemişti dr şimdi 16.hafta olduk henüz gidemedim ,banada direkt pipisi var erkek dedi 😂
Ozllemm 2 li tarama testini yaptırdınız mı bende Mayısn 7 de 2 lı test ıcın cagırdı doktor cogu kısı yaptırma gerek yok dıyorlar
YldrayCansuBatmaz Ozllemm yani yaptırmayı tercih ettim sonuçta ultrason ve bir tüp kan yani zor bişey değil rutin kontrol gibi