Merhabalar kızlar bugün saat 2 de kanamam oldu o kadar korktum ki allahım kimseye yaşatmasın hemen hastaneye gittik acile bu arada 23+6 haftalık oldu bebeğim bundan bir kaç gün öncede bebeğimin hareketlerini az az hissetmeye baslamiştim dün hissedince içim rahatlamıştı kanamadan sonra doktora gittik ama evdeysen durdu kanamam doktor baktı rahım gazı kapalı bebek gayet iyi ama suyu fazla dedi şok oldu ki çok su içen biri degilimdir suyu az olurmu korkusuyla yasardım şimdi napacam şeker testi istedi ona gideceğim ama 10 gün önce detaylı ultrason yapıldı anlasılmazmıydııı o zaman suyun azlıgııı çokluğu. Neye güveneceğimi şaşırdım artık 😔