Anneboncugu her insanın aynı olmadığı gibi her hamilelik de birbirinden çok farklı kuzum. Sen her belirtiyi başka biriyle eş zamanlı yaşayamazsın. Ben de 18+4 haftalık hamileyim daha yeni 1 kilo anca aldım. Midem bulanmıyordu ama sürekli kusuyordum hiç yiyesim gelmiyordu 5 kilo vermiştim. Herkes laf diyordu böyle olmaz sana üzülüyoruz diye. Ben insanlara bana kendi hamileliğiniz ile ilgili ve benim hamileliğim ile ilgili lütfen olumsuz şeyler anlatmayın,psikolojimi çok etkiliyor dedim. Gerçekten de öyleydi kim ne dese takıyordum rüyalarmda görüyordum, ben öyle deyince olumsuz yorumlarını kestiler. Kendi psikolojin ve bebeğin sağlıklı bir ruh haline doğması için kimsenin dediklerini takmamalısın. O kiloları aldığında senin yerine onlar vermeyecek veya çocuğun sağ salim doğduğunda onlar bakmayacak. Sen özelsin,teksin ve bebeğini en iyi düşünecek olan sensin 🍀 kimse bebeğini aç bırakmak istemez, amaan o aç kalsın yemiyorum demek istemez. Birkaç hafta sonra her şey yoluna girecek hatta güzel güzel kilolar alacaksın merak etme 😊