Sermec27 Reyyan34 bir kızım olırsa eger Beray koymayı düşünüyorum abisinin ismini taşısın istiyorım oğlumun adı Berat Aydın’dı ❤️ baş hecelerini alınca Beray oluyo anlamı ay ısıgı gibi parlak demek benım ismim de Seray anlamı ay gibi güzel demek rabbim inşallah nasıp eder o günleri 🙏
Reyyan34 Meryem111 canım nur ismi tek başına caiz değil diye biliyorum Allahın isimlerinden ama ilknur sonnur onlara bişe diyemem. Bunu da bi hocadan mı duydum tam hatırlamıyorm istersen bi araştır.. Allahım sağ salim kucağına almak nasip etsin😍
bebegim_28 mirayandme yaa gerçekten mi çok sevindim eşim nehir istedi bende yanına ada düşünüyorum ama net karar vermedim 😊