Kızlar bugün bayağı yürüdüm sabahtan beri ayaktayım misafirim vardı. Şimdi de karnım çok ağrıyor. Lavaboya gittim açık sarı akıntım vardı. Daha önce kimyasal düşük yaptığım için korkuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bir sorun olur mu tecrübeli anneler cevap yasarsa sevinirim. ☺️💕