Minnak16 Kızlar çok fena belim sırtım ağrıyor. Elimde olsa masaja gidicem ama gebelere masaj yapılıyor mu? Bilginiz varsa sevinirim özellikle Bursa da yapan varsa önerileri bekliyorum. Yada sizler ne yapıyorsunuz
1994ozg Minnak16 bele masaj pek iyi değil diye biliyorum. Bak trendyolda 3d masaj aleti diye bişey var çok amaçlı ve güzel masaj yapıyor kimisi yüzünü inceltmek içinde kullanıyor pratik bişey
Minnak16 1994ozg aa bakıyım. Valla benim karnım çok çıktı gören 7 aylık sanıyor ondan bel ve sırt da ağrı yapıyor sanırım. Hamile olmasam oğluma sırtımı çiğnetiyordum
1994ozg Minnak16 benim de sırtım hep ağrıyor ya eşime arada yaptırıyorum ya da kendim masaj yapmaya çalışıyorum bide bu aletle yapıyorum bazen🤷♀️
Selin3561 1994ozg benımde öyle cıgerlerımede baktırdım bobreklerımede şükür temız panık oldum Ağrı’dan ama çoğu ınsanda oluyormuş