Güzel hamişler selam 🙋🏼♀️🌸🤰🏼11+1 iz bugün 2haftadır bir fiil yedikten 1-2 saat sonra istifra ediyorum 😔 sabah erkenden öğürtüyle uyanıyorum başka hiçbir belirtim yok ama istifra baya halsiz düşüyor kullandığım çok ilaç var daha önce 2kayıp olunca sabah akşam 0.4lük oksapar iğne,sabah akşam progestan,son 2tahlildir lökositim yüksek çıktı diye cefaks antibiyotik sabah akşam 7gün,akşamları aldığım 4mg lık prednol ve yatmadan önce aldığım folbiol yarım folik asitim kontrolüm çarşamba 11+3olcaz Rabbim nasip ederse 🤲🏻 ve merak ediyorum çok 8+4 te görmüştüm minnağı şimdi büyüdü mü iyi mi diye 11+3te cinsiyet tahmininde bulunan dr larınız oldu mu yoksa erken mi Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🌸🐣🤲🏻