Selin17 zahideselman kese görünür canım bende 5 haftalıkken görmüştüm keseyi ama kalp atışı genelde 6.haftadan sonra duyuluyor 🙏🏽 Ben 6+3 te kalp atışını duymuştum ❤️
minnakkoalammm zahideselman biz de tam 5+3te keseyi gördük ama doktorumuz iki hafta sonrasına gün verdi hem gebelik rutin testlerin sonuçları hem de kalp atışı duyumu ve bebeği görme için umarım sorunsuz olur🙏🏼
girl_boy_annesi zahideselman ben o haftada keseyi bile görememiştim 7 hastalıkken gittiğimiz de hem kese hem kalp atışını duymuştuk😊