Cigdm amin bence nap biliyor musn ben öyle yaptm akşamları acile gidiyordum kan veriyordum 2 gün arayla hiç doktora bile göstermiyordm sonra baktm 133 sonra 308 sonra 620 felan dı dedim normaldir ozmn normal olmazsa böyle yükselmez hesap yaptm hangi gün değerlerim 3000-6000 olur diye sonra o tarihte gittm bidaha kan verdm baktm ki 5900 gibi bişey gittm doktora sonra da kese göründü sende öyle yap bence hep git gel mahvediyor insanı ilgilenmiyorlardı kan kalmadı resmen bende en son 3 kere böyle yaptm 2 gün arayla sonra baktm 2 katına çıkmş bekledm 3000-6000 olmasını eğer çıkmamışsa da örneğin 50 ydi 70 sonra 100 olmuşsa kimyasaldır hani onun içinde doktors gitmene gerek yok çünkü kimyasal sessiz düşük diye geçiyor kürtaj hiçbişey gerekmiyor öylece evde düşük yapıyorsun bitiyor