Arkadaşlar 2 önce kontrolüm vardı doktorum üstten ultrasonla bakarken açılmam olduğunu ve yatıp dinlenmem gerektiğini söyledi. Panikten detay sormak aklıma gelmedi. Başına gelen var mı? Benim bildiğim açılma altta olur ve doğumun başlangıçlarından biridir. İlk gebeliğim bilinçsizim. Kusura bakmayın. 🙈