MinelinAnnesi Hanımlar merhaba 🙋🏻♀️ 8+3 haftalık hamileyim. Boğazım şişti ve kulağıma vurmaya başladı 😔 Düşük riski olmayan önerebileceğiniz evde yapabileceğim şeyler var mı?
bburcu MinelinAnnesi bal limon ılık su zencefil. Ben hamileliğin ilk ayında çok şiddetli hastalandım boğazım mahvoldu öyle atlattım. Bir de ılık süt iyi gelir
Akrepbebek MinelinAnnesi Bal ve limon çok iyi geliyor.Bende ilk zamanlarda hem boğaz ağrısı hem de grip olmuştum.böyle atlattım hiç bir ilaç almadan.ve portakal ve kivi tükettim öyle atlattım tavsiye ederim canım
Gencos Pastil kullanabilirsin canım ağrını azaltır birde eczanelerde c vitamini satılıyor böyle suya atıp içiyorsun ilaç değil vitamin sadece benim doktorum bu ikisini önermişti sadece. Pastil: Strepsils Vitamin: Sunlife suda eriyen c vitamini
MinelinAnnesi bburcu Çok teşekkürler canım🙏🏻 Zencefil konusunda tereddütteydim sakıncası olmamasına sevindim🙏🏻☺️
MinelinAnnesi Akrepbebek Çok teşekkürler canım🙏🏻 Hasta olmayayım diye dualar ederken, evden dışarı adım atmazken oluverdim🤦🏻♀️😔 Bal ve limonu yanımdan ayırmıycam. Peki sizce zencefil ve karabiber ilave etsem bebeğime bi zararı olur mu? Bilginiz var mı?
Akrepbebek MinelinAnnesi malesef canım bilgim yok. Ama kesinlikle faydasını görürsün balın içine limonu sık ve ye. İnş iyileşirsin. çok kötü bir durum..Allah şifa versin .