Az önce 38+3 çatı muayenesi oldum öncelikle korkulacak hiçbişi yok 1 dk bile sürmüyor doktor iki parmağı ile kontrol ediyor normal vajina muayenesi gibi düşünün gözünüzü kapatın bitti gitti olacaktır ☺
Şuan için rahimde yumuşamam yok çatı kemiğin biraz aşağıda ama doğum yapabilirsin diye düşünüyorum dedi haftaya tekrar kontrole gel dedi bebeğin kafası aşağı oturmuş tecrübeli olupta bu konuda fikir verecek arkadaşlar var mı ?