35+3’te gelen henüz kavuşamadığım 😔ama Rabbimin izniyle tez vakitte kavuşmayı ümit ettiğim son bebeğim 👼🏻.Doğrusu nerden nasıl başlayacağımı bilemiyorum ama öncelikle Rabbimden doğupta henüz annesinin kucağına alamadığı tüm bebeklere ve benim oğluma şifa versin onları bizlere bağışlasın inşallah🤲🏻🤲🏻 Sizlerden de dualarınızda bizleri de unutmamanızı rica ediyorum .
Ben 12 haftalıkken düşük riskim olduğunu , 16 haftalıkken de plesantanın rahim ağzında olduğunu öğrendim doğum yaptığım güne kadar sürekli yattım hiç bişi yapmadım yukarı çıkar umuduyla ancak çıkmadı. Üstelik acreataya dönmeye başladı yani rahime yapışmaya başladı. Rahmimin alınabileceğini söyledi doktor. Kanamam olmaması için sürekli yattım . Çünkü doktorum olası bi kanamada zamanında müdahale edemesek seni kaybedebiliriz demişti.
Ancak 9 Haziran 2020 günü normalde öğleden sonra kontrolüm vardı ve önlem amaçlı ciğer geliştirici iğne yapılacaktı. Ama sabah uzandığım yerde bi ıslaklık hissettim ve kontrol ettiğimde kanamam olduğunu gördüm. Hemen doktorumu aradım durumumu söyledim hemen hastaneye gitmemi söyledi. Eşimi aradım işten gelip hemen hastaneye götürdü beni. Doktorum kontrollerimi yapıp hemen yatışımı yaptı. Bebeğim için ciğer geliştirici iğneyi yaptı yine de ve iki saat içinde doğuma aldılar beni.
Oğlum babasının doğum gününde adete babasına hediye olarak kendini verdi. ❤️Sadece kucaklayamadık. Ciğerleri tek başına oksijen almasına yeterli gelmediği için yoğun bakıma alıp makinaya bağladılar. Bugün 6. gün hala kavuşmayı bekliyoruz. Kaç gün daha tutarlar belli değil . Doktoru iyi olana kadar burada dedi. Rabbimin izniyle ve dualarla evimize birlikte gidicez inşallah.🤲🏻
Çok şükür doktorum rahmimi kurtarmış ama tüplerimi bağlamış😔 Bi daha hamile kalırsan ölürsün dedi senin için çok riskli dedi . Yapacak bişi yok. Bu benim 3. Çocuğum Rabbim bunlara sağlık sıhhat versin. Onları bağışlasın acılarını göstermesin inşallah.🤲🏻🤲🏻
Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin 🤲🏻
Tüm isteyenlere de hayırlı evlatlar nasip etsin mahrum bırakmasın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Muhtemelen sonradan bunu yazsaydım diycem ama daha da uzatmamak adına kısa yazmaya çalıştım . Unutmadan mecburen sezeryan ve genel anesteziyle yaptım doğumumu.
Rabbim herkesin dualarını kabul etsin inşallah🤲🏻🤲🏻🤲🏻