Meraba bayanlar ben normalde ozelde dogum yapmayi düşünüyordum bu pandemi surecinden dolayi ama bu hastanenin de cok temiz ve guvenilir oldugunu duydum giden bilen varmi mesela sanci cekerken yanimiza bi tanidik veya esimizi alabiliyormuyuz refakatci olarak esimin kalmasi lazim normalde devlet hastanelerinde buna musade yok diye biliyorum orda buna izin veriliyor mu birde ulaşım nasil yani yakınından otobus minibus geciyor mu