Liyli007 sen bir paket sleepy al baktın memnum kaldın ikinci paket alırsın yada 2 numara. Memnum kalmasanda Molfix denersin. Ben bu iki marka arasında cok kalmıştım ama kesinlikle stok yapma cocugun cildine gelmezse elinde kalır. Ben BİM’den aldım. Sebebide su. En pahalı markalar bile pişik yapabiliyor bu tamamen bebegin cildiyle alakalı. bir tanesi butun pahalı markaları denemiş hep pişik yapmış bezler, cocugun cildi cok hassas olduğu icin hiç bir bezi kabul etmemiş sonra Bimdekini denemiş cocuk onu kabul etmiş. Memnum kaldım diyor. Banada o yüzden en ucuzdan başlamak daha mantıklı geldi Gerci hos arada ki fiyat farkında hiç bilmiyorum hemen hemen aynı sanirim.. eger bu bez alerji pişik yaparsa ikinci seçenegim kesinlikle sleepy yada molfix. Duruma göre hareket edeceğiz 😊