Kizlar hamisler anneler, yine ben. Dun gece sancim vardi acile gitdim. 2 santim açıklık varmış 3 gun önce 1 santimdi. Çok az açılmış sadece 3 güne 1 santim. Benmde ayaklar davul gibi karnım sanki bacaklarimin arasında. Nöbetçi doktor tansiyonun normal olmasaydi dogurtdururdum bu gece seni dedi (keske dogurtdursaydi) nst sancim yok. Zaten gelen sancilarda gidiyor. Aciklik artsin kizim artik gelsin deye ne yapmam gerekiyor biriniz bir yol gostersin. Bu arada 39+2 haftaligiz 🙏