Incis Ilk dogumumu normal dogumla yapmistim inanin aylarca travmasini atlatamamistim. Bu defa epidural normal dogum istiyordum mumkun olmazsa direkt sezeryan olsun istiyordum. Eski dogumumda da acilma olmus sanci gelmemisti bu defada aynisi oldu. 4_5 cm ile hastaneye yattim dusuk seviyede suni sanci baslattilar. 6 cm iken epidural oldum. Epiduraldeki anestezi uzmani ne gerek var zaten doguruyon dedi ama yine de israrciydim. Sonra olmaz 6 cm iken falan diye dogum doktoruma falan catti. Ama doktorum benim eski travmami bildigi icin epiduralden donmedik. Ve simdi iyiki de donmedik diyorum. Epidural yapildi odama geldim belden asagjm tamamen uyusmus haldeyken suni sanciyi artirdilar yarim saat sonra acilmam 10 oldu(bu arada sadece 15 dk kadar orta duzeyde agrilar gelmisti) dogumhaneye gittim ve 4 dk icinde dogurdum. Sadece 4 dk aci hissrttim ancak o aci normal dogumda cektigim suni sanciyla asla kiyaslanamaz. Aci cok az oldugu icin rahatca ikinabildim. Ve bir kac kucuk kesi ile kurtuldum. Simdi diyorum ki neden ilk dogumda epdiralli olmamis. Imkaniniz varsa dogum musait ise hic dusunmeyin inanin sureci cok kisaltip keyifli hale getiriyor
Minikkusum_ Incis bende hep epiduralli istiyordum sonra bazılarından okuduğum kadarıyla kalıcı bel ağrısı oluyormuş bende tereddüt ettim aslında sizin bel ağrınız varmı
Songulkls27 Incis Maşallah Allah bağışlasın bebeğinizi 🌺 Epidurale ne gerek mi varmış gelsin kendi çeksin kolaysa hayır böyle bir rahatlık varken (yapanlar öyle söylüyor) neden bu nimeti kullanmayalım ki.
Incis Minikkusum_ hic yok ustelik ben normalde surekli bel agrilari yasayan biriyim.ne bel ne bas agrisi yasamadim
Incis Ozgee11 hayir 28.haftadan itibaren erken dogum riski vardi. Neredeyse sifir hareketle yururyusle tamamladim hamileligimi
Incis Epidural olurkende cok korktum kendimi kastim anestezi doktoru cok kastigimi igne ilerlemedigi icin zorlastigini soyledi ona ragmen cok acili bir islem olmadi.
miracam Epriduralli dogumun yan etkileri falan var mı kızlar şuan okudumda memnunda kalmissiniz aklıma yattı ve sadece özel hastanede mi bu var ağrı hissetmiyorsun sadece ıkınarak açılmayı destekliyorsun oyle mi şuan çok fransız kaldım ya😂
Incis Mertarasinannesii neden onerilmedigini bende anlamiyorum ancak ikinma basarisini en yuksek seviyede tutmaya calisma istegi olabilir. Ancak aciyi ceken bilir. Ben ilk dogumumda asla acidan ikinamadim beni öldürün diye bagirabiliyordum sadece:(
Incis Ozelde yaptim ben. Ben bir normal bir epiduralli normal dogumla bebek dunyaya getirmis olarak soyluyorum arasinda ucurum var. Gecmis gitmis gune uzulur mu insan ben uzuluyorum bosuna ilk dogumu epiduralsiz normal dogum yapmisim diye. Bugun 6.gun en ufak bir bas agrisi veya bel agrisi yasamadim. Ayrica epiduralde tamamen hissiyatsiz degilsiniz. Esim bacagimi skti ne kadar hissettigimi anlamamjz icin. Ben sadece dokunma hissediyordum ancak esim canimi acitacak kadar cok sktigini soyledi. Ayrica dogum sirasinda doktorum iyi ikindigimj sandigimi ancak cok kuvvetli ikinamamaninda epidural etkisinde normal oldugunu soyledi ve ebe yukardan destekledi beni ikinirken. Cok basarili bir ikinma gerceklestiremesemde 4 dk da dogurmus oldum.
Lalesen Incis gözünúz aydın sağlıkla büyütün inşaallah epidural düşünen biri olarak bu yorum beni çok rahatlatti. Peki epidural alana kadar ağrı çok oluyor mu onu merak ediyorum
Incis Cok agir,dayanilmaz duzeyde bir agri degildi ama suni sanciydi benimki kendileri ayarliyordu miktarini. Ama sanci zaten dogum yaklasinca dayanilmaz hale geliyor obyuzden epidural yapilana kadar cok siddetli olmaz