Merhabalar bende 9 ay boyunca sessiz takip edenlerdendim benim kaygı bozukluğu rahatsızlığım vardı normalde ilaç kullanıyodum tabi hamilelikte bıraktım hep 9 ayı nasıl geçircem korkusu vardı çok şükür atlattım ilaçsız son 10 gün var doğuma ama şua na çok kaygılıyım ve çok korkuyorum sürekli ya öyle olursa ya böyle olursa diye vesvese yapıyorum lohusalık depresyonundan korkuyorum ilaç kullanmak zorunda kalırsam bebeğimi nasıl emziririm diye ilaç kullanırken emziren varmı aranızda bazı ilaçlar kullanılabiliyomuş hamilelikte ve emzirmede 😞