Omerasafinannesi Ben yarin gidicem gecen hafta 2940 demisti doktor bakalim yarin ne diycek bugun tam 38 hafta olduk bizde🙂
SerapUGR 38de 3kiloydu ama benim çatıma göre 3200 doğsa iyi doktor kilo aldırma demişti. Doğduktan sonra alırlar zaten.
Nazlibicicek SerapUGR nasıl da sacmalamis doktorunuz 🙄👎🏻 kilo aldırmayın aç gezin zaman. Doğduktan sonra bebeklerin kılo vermesi gerektiğini duymuştum bende bı doktordan. Şişlikleri falan indikten sonra az da olsa kilo kaybı oluyormuş.
SerapUGR Snamp hergün muz badem kaşar falan yiyordum bir haftada 500gram almıştı öyle devam etseydi bebek 4bucuk kiloyu bulurdu. Ozamanda çatımdan dolayı normal olmaz dedi. Onları kestim şimdi iyi gidiyo kilosu çatıma göre ama
SerapUGR Nazlibicicek kilo aldırmayın derken çok hamur işi pirinç makarna yeme dedi çatım basık çünkü kilolu bebek doğmaz dedi o yüzden canım aç gez demedi yoksa 🙂