Arkadaşlar merhaba... 22 haftalık hamileyim 2-3 gündür dişim çok ağrıyodu dün dayanamayacağım noktaya geldi kadın doğum doktorumun da önerdiği ağrı kesici iğneyi yaptırdım ve yine doktorumun onayladığı penisilin grubu olan largopen antibiyotik içiyorum. Başına böyle bişey gelen oldu mu? veya tanıdığınızın yardım lütfen içiyorum ama içim rahat değil:// ama çok ağrım var ...