Merhaba 27+5’teyim.2 gündür ayakta duramıyorum,sırtım kollarım her yerime ağrı giriyor konuşurken dahi yoruluyorum.Doktora 2 gün önce gittim bütün değerlerim iyi kan hapı,magnezyum decavit hepsini kullanıyorum.Bunları yaşayan var mı ? Sorun tansiyon mu sizce ?