sedahira İkili isim koyucam biri kuranda gecsin istiyorum sizler ne koycaksiniz kiz isimleri yazarmisiniz
Ayazsimay sedahira ben meryem zümra koyacaktim meryem kulagina okutacaktim ama sanirim erkekmis ins yanilirlarda
Zeynepslv sedahira biz Zümra koyucaz nasip olursa yanına eşim Nisa da koyalım diyor Zümra Nisa olucak
Ayazsimay bebegim_28 gostermiyordu hic kemigine gore kiz dedi 24. Haftaya kadar gostermedi sonra erkek dedi ama ben kiz hissediyorum zaten bnm gittigim doktor yanilmisti baska bi arkadasimda
Sukriyekaya İlk kızmn adı İkra Ecem şimdi ikinci kızıma hamileyim Ela kuracağım Allah nasip ederse ☺️🙏
Didi6 Zeynepslv Zümra ismini iyi araştır canım https://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/zumra-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
bebegim_28 Ayazsimay hıı anladım bizim ki gösterdi 17 de direk kız dediler bende erkek hissediyordum aksine 😁