Kızlar merhabalar 36+1 haftalık hamileyim 2.hamileligim bebegim 29.haftada başaşağı dönmüştü geçtiğimiz Cuma’ya kadar bu pozisyondaydı dün kontrolüm vardı ve ultrason dA oglum ters dönmüş oturur pozisyona gelmiş doktorum 37.haftanın bitimine kadar beklicegini eger dönmezse 39.haftaya sezeryan günü ayarlayacağımızı söyledi böyle bir durum başına gelipte sezeryan olmak zorunda kalan var mi ? İlk Doğumum normal doğumdu ikinci sezeryan gibi görünüyor artık bebeğimin kilosu 36.haftada 2991 gr boyu 49 cm olmuş dönebilir ama cok düşük bü ihtimal dedi doktor uzun oldu ama sezeryan olan anneler ne gibi seyler önerir hangi anestezi yöntemi daha iyi nelere dikkat etmeliyiz gibi birşimdiden teşekkürler 😊