Babyveannesi bendede var aynı sorun bende duphalac kullanıyorum kapak ölçüsünü doldur bol suyla iç çok işe yarıyor tek kurtarıcım zaten banada doktorum yazdı zararsız zorda kaldığında kullanabilirsin dedi yalnız bol suyla iç canım çok etkili oluyor,geçmiş olsun 🥰