Ebrarsahn canım 65 açlık şekerin olabilir ama çok düşük toklukta 300 çok fazla şekerli şeyler falan kesinlikle yeme ben ekmek bike yemiyorum bide bwnim kendi şekerim gebelikte çıkan değil benimde şekerim baya yüksekti hastanede yattım insülin kullanıyorum şuan bebeğim birazcık iri hatta şekerin yüksek olursa bebeğini etkiliyo geçmiş olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah bebişini ama çok dikkat et yemene içmene 🙏🙂