Bsk Normal doğumda yapılan epizyotomi ile sezaryan kesiği arasında fark var tabii canım. Öncelikle her normal doğumda kesiğe ihtiyaç olmuyor, kesi olmadan da doğum gerçekleşebiliyor. Ha olur da epizyotomiye ihtiyaç olursa sezaryan kesiğine göre iyileşme süreleri de fark gösteriyor. Mecbur kalmadıkça sezaryanı önermiyorlar doktorlar genel olarak, ben nisanın başında normal doğum yaptım bebeğim biraz iri olduğu için epizyotomi yapıldı şu anda hissetmiyorum bile ilk 4-5 gün zorladı beni o kadar.