Berfin_kycn Ben Ky kliniğe gidiyorum. Doğumda Lotusta olacak sanırım doktor orayı önerdi orayla anlaşmaları da varmıs. Normal doğum 1600+ oda fiyatı sezeryan da 1700+ oda fiyatı dediler. Önceden meteolife gidiyodum orası daha uygundu diye duymustum daha gebeliğin basında oldugum için sormamıstım ama. Bizim klinik hastane dısından oldugundan belki daha yüksektir direk o hastanedeki doktorlara gidiliyorsa daha uygun olabilir