Merhaba arkadaşlar Allah nasip ederse 15 Haziran pazartesi günü sabah 9′da hastaneye yatışım yapılacak, spinal sezaryen olucam. İlk bebeğim de genel anestezi ile sezaryen olmuştum. Spinal sezaryenden korkuyorum bana dua eder misiniz lütfen? 🤲❤️Şunu yapsan iyi olur, hastaneye bunu da götürsen iyi olur dediğiniz birşey varsa yardımcı olursanız çok sevinirim.🤗Bende sizlere dua edeceğim. İNŞAALLAH HEPİMİZ SAĞ SALİM EVLATLARIMIZI KUCAĞIMIZA ALIRIZ.🌸