Merve59630 MB-ckrva merhaba ben Edremit te yapicsm doğumu Allah nasip ederse . Orda bildiğiniz iyi bir hastane doktor var mi ben hiç bilmiyorum
1Vera_ MB-ckrva Royalde Şafak Bey e gidiyorum canım. Çok memnunum doktorumdan ☺️ sen hangisine gidiyorsun
MB-ckrva Bende aylin hanıma gidiyorum canım memnunum bende bakalım doğumda nasıl olacak günler azalıyor 😊
Dlrdngl MB-ckrva bende aylin hanıma gittim bir kez canım bana çok ilgisiz geldi bebek ile ılgili endisem vardı hiçbir şeye bakmadı hatta ultrason da bebeği bile göremedik. Sonra devlette emre beye gittim adam o kadar güzel her şeye detayli baktı bebeği gördük tüm hareketlerini ağzını açıp kapayisini hatta beyin loplari kafa taşı oluşmuş onları gösterdi inanılmaz ilgi gösterdi eşim de ozele boşuna para vermisiz aylin yüzümüze bakmadı dedi. Bende emre ye devam ediyorum bu yüzden ama doğum için de özel istiyorum ama orda da doktorlar çok sezeryan yanlisi yani ben çok çok zorunda kalmadan sezeryan istemiyorum bu yüzden de endişeliyim. Allah evlatlarimizi sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin.
alyozdmr1992 Bende şafak beye gidiyorum, çok memnunum. Gebeleriyle çok iyi ilgileniyor, çok güzel anlatıyor her süreci. haftamıza girdik bizde👶🏼🤗🥰
1Vera_ alyozdmr1992 aynen. Ama hastane herşeye çok masraf çıkartıyor. 🙄 Sanırım Bandırma’da tek özel hastane diye bu şekilde. Ben normalde Mardinde yaşıyorum orada da özel hastaneye gidiyordum ama fiyatlar çok uygundu. Umarım doğumda ekstra şeyler çıkmaz 🤦♀️🙄
alyozdmr1992 MB-ckrva evet normal gözüküyor şuan doğumum 🙈 teşekkür ederim amin inşAllah Rabbim bütün gebeleri bir avazda kurtarsın inşAllah 🤲♥️ 1Vera_ muhtemelen masraflar artar gibi geliyor ama bilemem yinede , yaşayıp göreceğiz sanırım🙈
MB-ckrva 1Vera_ aynen öyle herşeyden para alıyorlar mecbur hissediyor insanlar kendimi sanırım ondan böyle yapıyorlar
1Vera_ alyozdmr1992 sizin doğumunuza çok az kalmış. Doğumunuzdan sonra da deneyimlerinizi duymak isterim. Size nasıl ulaşabilirim acaba 🙈
MB-ckrva alyozdmr1992 rabbim kolaylık versin inşallahh bebegine sağ salim kavuşursun inşallah canım 🤗