Zsnbr ben 12. Haftadan itibaren lierac kullandım çatlama olmamıştı ama çok kaşınıyordum ve cildim pul pul dökülüyordu yoğun şekilde. Sonra bi eczacıya durumu anlattım bana dermoskin markasının kuru ciltler için Ato Probiyotik Balm’ını önerdi o kadar rahatladım ki anlatamam kaşıntı da geçti de deri döküntüleri de. Fiyatı da lieraca göre uygun deneyebilirsiniz