Direk başlayım mucizevi hikayeme
7 haziranda hafif hafif kasıklarım da agri vardi ama rahatsız edecek kadar değildi ayni zamanda kalçama vuran agrilarim da vardi
8 haziran da sancilad girio çıkıyor ama şiddetli degil ve süresi de düzenli değildi bol yürüyüş squat merdiven in çık devam ettim akşam 11 civari daha yoğunlaştı ve 10 di ya indi siddeti de fazlaydi gece esime uyumasini daha hastane ye gitmelik bir durum olmadığını söyledim ve ben sabaha kadar 10 dk araliklo ve şiddetli sancilarimi cektim her sanci gekdiginde emekleme pozisyonu aldim çünkü öğle rahatlıyordum her neyse sabah kalkti eşim sancilarimin devam ettigini söyledim bir kontrole gidelim dedik kahvaltı yapıp çıktık hemen ama
9 haziana girmiştik 39+1 olmuştum doktorum hemen açıklığıma baktı 2 cn açıklık istersen yatış veriyim ama evde sancilarini cekmen daha iyi olur senin için dedi sancilar sıklasinca gel dedi seve seve kabul edip eve döndüm sancılar aksam 5 e kadar 10 dk ya bir geldi ve daha çok şiddetliydi her sancı girdikçe squat yaptım saat 5 ten sonra 6 7 dk arasinda gidip geliyordu sancilar siddeti daha artmıştı saat 9 a kadar da bu şekilde devam ettim eşim hastane gidelim desede henüz değil zamanım var daha deyip erteledim saat 10 da ise yeter artık gidiyoz dedi eşim iyi tamam gidip bakitalim dedim tabi ben umutsuzum çok fazla açılma olmamıştır diye düşündüm sanci girince mahfoluyorum ama sanci bitince sanki hiç bir şey olmamış gibi devam ediyorum acile gittim durumundan bahsettim damar yolu açılıp dogumhaneye gidip muayene için çatala çıktım ama içimde sakinlik var ebe açıklığıma bi bakti tam açıklık dedi ben şok neye uğradığımi şaşırdım ne nişanım gelmişti ne de suyum ebeler hemsireler etrafıma doluştu suyumu patlatıldı hiç bir aci hissetmedim ardindan idrarimi bosaltildi oda korkulacak bir şey değilmiş serun takıldı kalcamdan iğne vuruldu ve asıl sancilar su patladiktan sonra başladı hiç kesilmeden geliyor sancı ebe bak kafası burda sanci geldikçe ıkın diyor ama okadar yorgunluj vardi ki nefessiz kaldim hemen makineye bagladilar bronşit vardi zaten bende oksijenden sonra kendime geldim ve eve güçlü nefesler alip her sancida sanki kakami yapıyormuş gibi ikinmami istedi diylrum benim çişim var ne olur bi yapıp geleyim 😂 ebe o bebegin diylr yok vallaha kakamda var diyorum kızım cidden o bebek diyor 😂 sanci giriice ikindim 3. İkinmamda oğlum içimden birden balık gibi süzüldü o his sanki kabız olmuşum da o an yapmışım gibi insana oh çektiriyor dünyalar sizin oluyor karşımda dünyalar tatlısı oglum duruyordu bu bir mucize dedim kordonu kestiler yan tarafta oğlunun bakimini yaparlarken bir taraftan dikislerime basladilar 10:15 girdiğim dogumhaneye 10:30 da oğlum dünyaya geldi dikişlerim yarım saat sürdü vajinamin yapısından dolayı darlığından dolayi dikişlerim fazla ama şuan çektiğim doğum acıları ni ağrılarını hatırlamıyorum inam ben yaptıysam sizde yaparsınız hiç korkmayın sancı girdikçe la ilahe illallah çektim ihlas okudum bol bol
Şu an kucagimda emişiyoruz rabbim isteyen herkese tattirsin evlat kokusunu
Hamile olanlarada rabbim bir avazda kurtarsın inşallah sorularınız varsa seve seve cevaplarım