ipeginannesi 34 haftayı devirdim çok şükür. Şu mide problemi geçmek bilmedi. Rennie dışında bir ilaç da vermedi doktorum ısrarla. Bazı günler resmen süründürüyor ya. Off demiyim diyom da demeden de olmuyo ki
irva ipeginannesi Ben 15 haftalığım.Zaten reflüm vardı.Hiç geçmek bilmiyor.Şurup da yaramıyor.İlaç verdi de kesmedi.İlacı değiştirticem şimdi.Çekilmiyor yahu..
Berfin_kycn ipeginannesi bende 33+5 im bende en başından beridir çekiyorm🤦♀️farkettim ki 1 aya yakındır çok karpuz tüketiyorum ve inanılmsz derecede azaldı geçti gibi mide yanmalarım araştırdm karpuz da mideye iyi geliyormuş yanmalara sulu ya rahatlatıyormuş bence başla yiyorm diyorsan da ben günde illa bi tabak yerim yani 2 dilim😅o da fayda etmezse hep süt iç
ipeginannesi irva siz kaç haftalıksınız? Ben de doktoruma her gidişimde söylüyorum ama yok vermiyo vermiyo ☹️