Merhaba hanımlar benim 4.hamileliğim daha önce 3 defa düşük yaptım şuan 22. Haftadayım dün ayrıntılı için doktora gittim ama doktorum bebek kilosunun sınırda olduğunu söyledi ve çok kafama takıldı 2li tarama testimde dirençle alakalı sorun olduğunu bu nedenle 36. Haftama kadar bebe aspirini ve progeston kullanmamı söyledi hepsini kullanıyorum ama kilo meselesi kafama takıldı derdim ultra kilolu olsun değil sadece doğumdan sonra sorun yaşamadan evime getirmek Dua edin lütfen benim için