Kızlar merhabaaa
klomen bu gün 5. günüm Yarın doktora gideceğim .ilacın 3.gününde yumurtlama aprusı gibi ağrım oldu bu günde akıntı Olunca LH testi yaptım fotoyu atıyorum .
https://imgyukle.com/i/CVfRnb
bu günü değerlendirelim mi . Bazı kişilerin yorumlarında klomen kullandık ama doktora gittiğimde yumurtayı kaçırmışız diyenler oldu bilgisi olanlar paylaşırsa sevinirim