aysenur_altuntas Masalin_annesi ya ben de sizin gibi bu hamileliğim de gitmeyim dedim ama doktor mutlaka her ay gelmen gerekiyor o yüzden düzenli olarak gidiyorum. Allahın izniyle birşey olmaz inşaAllah siz bol bol dua edin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah
Essraanil Masalin_annesi canım başka ne gibi önlemler aldın ben de bu ara tekrar hamilelik düşünüyorum da çok endişeliyim tekrar aynı şeyleri yaşarım diye
Merhaba18 Bende kızımı 35 haftalıkken doğurdum küveDe kaldı çok şükür iyi şuan 14 haftalık gebeyim coraspirin basından beri kullanıyorum ama çok kanamam olunca bıraktım 1,5 şimdi tekrar başladım
Masalin_annesi Essraanil çok iyi bi doktor eksik oroteinli beslenmeden kaynaklı dedi bana hergün istisnasız et balık yiyceksin meyve suyu çikolta kesinlikle yeyip içmiyceksin dedi
Anneolacagimben Birşey soracağım benim protein kacagim var 24 saatlik dilimde önce 500 su şimdi 200 e düştü tansiyon normal takipteyim hem kan sulandırıcı iğne kullaniyorum hemde aspirin acaba tansiyon olmadan gebelik zehirlenmesi olur mu daha 27 haftaligim
Essraanil Anneolacagimben çok fazla bilgim yok ama asıl önemli olan tansiyon diyorlar. Burda protein kaçağı olup tansiyonu olmadığı için hamileliği normal devam eden baya kişiyle tanıştım. Ama yine de mutlaka doktorunuza danışın tabiki.
Anneolacagimben Essraanil Dr um tansiyon takibi yapacağız dedi inşallah yukselmez tuz un şeker pirinç yasak bol protein önerdi kaçak olduğu için bebek proteinsiz kalmasın dedi
Anneolacagimben Nisa66 etkisi var mı bilmiyorum ama un tuz şekeri tamamanen kestim meyvelere kendimce porsiyon koydum gündüz yemeğe çalıştım suyu çok içtim ki ben hattinden fazla iciyormusum dört litrenin üzerine çıkmamaya çalıştım günlük 30 dk yürüyüş yapıyorum çünkü bir ayda 7 kilo almıştım Dr oradan Farketti vücudun ödem toplamis çok kilo almissin dedi sabah iki yumurta beyazı peynir sut yoğurt tüketimi yaptım zaten ekstra bir ilaç verilmedi baştan beri kansulandirici iğne kullanıyorum ve aspirin tabi beslenme ne kadar etki etti bilmiyorum sadece elimden geleni yapmak istedim çorbaya dahi un atmiyorum inşallah bir daha yukselmez protein kaçağı
Esraibo1998 Masalin_annesi canım bende ilk gebeliğim de preaklemsi geçirdim şuan ikinciye hamileyım 24+1 günlük aspirin artı kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ilk bebeğimi 33 haftalık iken kaybettim
Masalin_annesi Esraibo1998 Allah yardımcınız olsun sizinde inşallah sağ sağlim kucağınıza alırsınız çok zor gerçekten
Esraibo1998 Essraanil merhaba canım ilk gebeliğim de preaklemsi geçirdim bende bebeğimi kaybettim şuan yine hamileyım hamile kalmadan önce aspirin kullanıyordum şuan da kullanıyorum ayrıyetten kan sulandırıcı iğne ile devam ediyorum
Essraanil Esraibo1998 canım ben de doktora gittim perinatoloğa ama hamile kaldıktan sonra aspirine başlayacağını söyledi bazıları da hamile kalmadan başlıyor sen de öyle başlamışsın neden öyle acaba onu anlamadım bende.
Essraanil Esraibo1998 bu arada senin de başın sağolsun canım inşallah sağlıkla alırsın bebişini kucağına