TuK Merhaba kızlar, 7 haftalık gebeyim çok akıntım var. Endişeliyim bana yardımcı olur musunuz. Doktor hap verdi ona başladım aşırı baş dönmesi yapıyor.
DuhaninAnnesi TuK o haftalarda bende akıntı artışı vardı ama lekelenme değil beyaz akıntı doktor normal olduğunu söylemişti 🤷🏻♀️
Farahsmom TuK ilacınız progestan ise vajinal yolla almanız durumunda ilacın yan etkileri azalır. Rahatlarsınız. Vajinadan alırken mutlaka ellerinizin çok temiz olduğuna emin olun ve ilacı koyduktan sonra en az yarım saat uzanın
TuK DuhaninAnnesi benim bildiğin kahverengi akıntı, düşük tehlikesi için hap verdi doktor ama bebeğe birşey olcak diye korkuyorum:(
DuhaninAnnesi TuK korkma henüz yeni ya belki yerleşmesinden ötürüdür aylarca lekelenmesi olup gebeliği sağlıklı ilerleyen çok kişi var forumda. Icini ferah tut bisey olmaz inşaallah 🤲🏻