Sevginurrr Arkadaşlar 30.3gunluk hamileyim kan testlerinde kansızlık çıktı ve beni hemotalije yolladı oradaki doktorlarda depoya bakacağız depo dakikan yoksa kan takviyesi yapacağız dediler böyle bir olay yaşayan var mı