BurcuYavuzSeymen 1347 ay canım bende 39+3 bilmiyorum bendede arada oluyor ya ve afedersiniz ishal oluyorum Doğum belirtileri sanırım
tazeanneyasemin İnternetten okudugum kadariyla ishal ve kusma dogum belirtisiykis hanimlar mide ve bagirsaklar bebege yer açiyormus😍 Damla23 BurcuYavuzSeymen 1347
Ikizlerannesi 1347 benimde geçen haftadan beri migdem bulanıyor çıkarıyorum soğuk almışımdır diye düşünmüştüm hatta benimki tam tersu ilk zamanlarda hiç bulanmadı simdi bulanmaya basladi diyodum 😁
Damla23 Bende 38 haftalik mide bulantim vardi ilk basindan ama gecti coktan 2 3 gundr benimde midem bulaniyor kusuyorum kzlar ya
tazeanneyasemin Damla23 vala yaptigim arastirmalar hep iyle diyordu ben onlarin yalancisiyim😂 birde sonlarda artik dogum icin hormonal denge degsitiginicin o nedenle De olabiliyormus
BurcuYavuzSeymen Benim çıkarma değil sadece çok bulantı oluyo birde ishal işte anlıyacağınız hayırlısı bakalım