ecemmp- ben ilk kan testi verdiğimde 4,06 cıktı 1 gün sonra 13 olmustu derken sırayla arttı 3 haftalıkken öğrendim 5 haftalık olunca anca kesem gözüktü ama icinde cocuk gözükmesi 6+3 haftalıkken hem kesenin icinde cocugu gördük hemde kalp atısını duydumm :) korkma yanii